79 ΝΕΚΡΟΙ
Με βάση τα πρώτα στοιχεία από την επίσημη έρευνα, προκύπτει πως ο μηχανοδηγός την ώρα του δυστυχήματος συνομιλούσε στο τηλέφωνο με ένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας σιδηροδρόμων Renfe, πιθανώς έναν ελεγκτή, ο οποίος του έδινε οδηγίες.
«Λεπτά πριν τον εκτροχιασμό του τρένου, (ο οδηγός) έλαβε ένα τηλεφώνημα στο επαγγελματικό του τηλέφωνο για να λάβει οδηγίες για την διαδρομή που έπρεπε να πάρει ώστε να φτάσει στο Φερόλ. Από το περιεχόμενο της συζήτησης και τον θόρυβο που ακούγεται στο βάθος, φαίνεται ότι ο οδηγός συμβουλευόταν ένα χάρτη ή κάποιο έγγραφο» αναφέρει στην ανακοίνωση του, το Ανώτατο δικαστήριο της Γαλικίας.
Σύμφωνα με την πρώτη ανάλυση των δεδομένων από το «μαύρο κουτί», η αμαξοστοιχία που εκτροχιάσθηκε στις 24 Ιουλίου σε μια επικίνδυνη στροφή πριν τον σταθμό του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα, έτρεχε με 153 χιλιόμετρα ανά ώρα τη στιγμή του εκτροχιασμού.
«Λίγο πριν από το σημείο του δυστυχήματος, ο συρμός εκινείτο με 192 χλμ/ώρα», ανέφερε το δικαστήριο, επισημαίνοντας πως «τα φρένα ενεργοποιήθηκαν λίγα δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα».
Ο οδηγός- που κατά δική του ομολογία είχε εμμονή με την ταχύτητα- θεωρείται ύποπτος για ανθρωποκτονίες εξ αμελείας, αλλά δεν του έχουν ακόμη απαγγελθεί κατηγορίες επισήμως.
Την Κυριακή αφέθηκε ελεύθερος αλλά παραμένει υπό δικαστική επιτήρηση. Είναι υποχρεωμένος να εμφανίζεται μια φορά την εβδομάδα σε δικαστήριο και δεν του επιτρέπεται να φύγει από την Ισπανία, χωρίς σχετική άδεια.
_____________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου